Lolik minikobebegim00 petekler çalışıyorsa üstünde kuruturdum Elmalı turta - kurabiye için rendeler ya dondurucuya atar ya da harç yapar sıcaklen kavanozlardım Elma-havuç karışık meyve suyu yapar oğlumla içerdim😄
Bilgeebaby Lolik harç yapıp dolaba koymayı ve meyve suyunu hiç yapmadım. Benimde bir kasa elmam var köyden geldi onu nasıl yapıyorsunu
sedasayan1111 Gryffindor keşke komşum olsa geçen gün bunun derdi ile tüm elmaları rende yapıp buzluğa koydum 😅 Allahim ne olur temiz bir komşu ver ne olur 🙏🌸😅
sedasayan1111 minikobebegim00 gecen gün hemen hemen 5 kilo vardı robottan çektim rende bölümünden elmalı iç yaptım
Bebeginannesi123 minikobebegim00 ben genelde minik küpler şeklinde doğrayıp dondurucuya koyuyorum sonra da komposto yapıyorum
-sozdemir minikobebegim00 kaloriferde kurutuyorlar ama denemedim videosunu gördüm sadece, sirke yapabilirsiniz içmek veya saç bakımı için kullanılabilir. Rendeleyip cevizle şekerle tarçınla biraz pişirip elmalı kurabiye harcı olarak buzluğa kaldırabilirsiniz