Kızlar bebeğim henüz 37 günlük ve burnu baya tıkalı zor nefes alıyor be hırıltılı bi ses geliyor ben de bugün nebülizatôr içine 2 cc serum fizyolojik koydum ve burnuna tuttum bi zararı olmaz değil mi bi de tek kullanımda etkisini göstermeli mi yoksa günde birkaç defa yapmalı mıyım? Bilgisi olanlar yanıtlarsa sevinirim