senaaylim Bir ilçe saglık müdürlüğünde vardıyalı çalışma diye bir şey var mıdır? Ordaki çalışanlar doktor, hemşire vb haftada 2 gün işe gidiyorsa bu bir suç mudur? Şikayet edilirse bir sonuç çıkar mı? Lütfen bilgisi olan yazsın tşkler
Kuzeymomss senaaylim Tam bir bilgim yok fakat hafta da 2 gün gidilmesinden ziyade o 2 günde kaç saat çalışmanız. Mesela dayım haftada 2 ya 3 gün full çalışıyor. Mesela sabah gidiyor sonraki sabah çıkıyor 1 gün gitmiyor gibi
Prensesannesii44 senaaylim 2 gün sabah 8 aksam 5 çalışıyorsa tabi ki suç özellikle küçük yerlerde bunu çok yapıyorlar arkadaşimin eşi doktordu bu şekilde yaptı meslekten ihraç edildi bir sürü sorun çıktı o zaman baya olay olmuştu
senaaylim Prensesannesii44 sadece bir kişi değilki tüm kurum yapıyor ve buna müdürleri karar veriyor. Öyle açık açıkta yapmıyorlar. Çalışanlara kimseye söylemeyni demişler en başta
Prensesannesii44 senaaylim eşiniz mi bunu yapan böyle bı post hatırlıyorum evet suç meslekten ihraca Kadar yolu var. Başkaları enayi mi saati saatine çalışıyorda onlar paşa gibi keyif yapıyor
senaaylim Prensesannesii44 evet ama dedigim gibi hepsi yapıyor. Haftada 2 gün gidiyor kendini farklı kuruma aldırmaya çalış diyorum istemiyor. Çünkü işine geliyor 2 gün gitmek. Bırak o zaman ben çalışayım diyorum onu ds istemiyor. Nerdeyse 1 yıl olacak bu durum çok bunaldım evde her şeye karışıyo karışmıyorum diyor ama karışıyor. Düzenimiz sıfır ne kimseyi çagırabiliyorum ne bir yere gidebiliyorum. En son şikayet edicem kurumunuzu böyle iş mi olur dedim. Şikayet edilirse senden bilirim seni boşarım dedi. Artık çok yoruldum. Yani suç işlemesi bir yana hakka girdiğini söylüyorum sen kendini düşünüyorsun diyor.
Prensesannesii44 senaaylim valla isterse babam olsun aldığı para helal değil sen adresi ver ben şikayet edeym😂
senaaylim senaaylim burda bunu anlattığımda linç yedim yok efendim hakka giriyor haram para yiyorsun bilmem ne. Yok sen sadece karıştıgı için gitmesini istiyorsun. Öyle ya da böyle bu durumun dogru olmadıgının farkındayım. Ve elimden bir şey gelmiyor. Emin de olamıyorum kimi suç diyo kimi müdür söylüyorsa siz karışamazsıbız diyor
senaaylim Prensesannesii44 bu helal haram konusunda çok hassas biri güya yersen. Diyorum haram bence kazandıgın para niye haram olsun müdürümüz böylr uygun görüyo iş yok zaten diyor. Ben söylerdim ama benden bilecek diye korkuyorum