Prensescik Bademciklerim bembeyaz olmuş boğazım kulaklarim kafamın arkası ağrıyor çok kötüyüm doğal yapaabilecegim tarifleriniz varmı doğru dürüst su bile icemiyorum antibiyotik kullanıyorum ama şunu yapsan iyi gelir dediğiniz birşey varmi
papatya0909 Prensescik aynı durumdaym bu postu ben actm sandm hayatmda böle hastanolmadm 10 gundur yutkunamıyorm kulaklarm dişlerim perişan oldu agrıdan agrı kesici soguk algnlıgı ilacı vs kar etmedi ıhlamjr oldu icim dısım hafta snu dr gidicem olmassa gec kaldm aslında ama hastaneler kalablık dye gitmemisdim 10gundur gecem gnduzm bir yutkunma zorlugu öksürükde basladı smdi ne illet bsey salgın sanırm 😕
krtglucnar_ Prensescik bende aynı olmuştum bal zencefil limon sıcak su bu karışım çok iyi geliyo emzirdiğim için hasta olduğumda bunu içerim eğer öksürüğüm varsa ve boğaz ağrım bir kaşık bal ve biraz karabiberi karıştırıp yerim ama bi süre su içmek yok yada bir kaşık bal ve çay kaşığı zencefili karıştıpyemek de öksürüğe çok iyi gelir şifa olsun inşallah
eygokkk papatya0909 1 aydır bu durumdayım ilacı bırakıyorum yine başlıyor ve öksürük yok bademciklerim ağrıyor anlam veremedim yutkunamıyorum
papatya0909 eygokkk salgın diyorlar bunun icin ama inanın beni perisan etti suanda bile yutkunamyrm aç geziyorm 10gundur desem hayatmda böle olmamısdım en zoru bogazlarm agrııyor kulaga vuruyor hele o yutkunamama😕😕😕😕
eygokkk papatya0909 geçmemesi salgından dolayı mıymış yani 🥹 sizde 10 gündür mü tek daha önce de post açmıştınız sanırım ne zaman başladı ağrınız ? Çok geçmiş olsun
papatya0909 eygokkk sizede gecmis olsun valla benim 10gunu gecti en ufak duzelme yok her gecen gun kotuye gidiyor inan kii
papatya0909 krtglucnar_ ins yaa bende karabiberli Çay ictim habire limonnyedim pekmez kasıkladm ama nafile sanırım antibiyotiksiz gecmiycek soguk algınlıgı ilaçları kar etmedi hiç