elif2424 Bunu düşünüyorum yarın doktora gidicem sorucam ama sizden de fikir almak istedim yan etkisi var mı 2 aylık bebeğim emziriyorum ama adet olmadım bi kaç yerde de okudum adetin ilk günü vurulmak gerekiyo falan yazılmış nasıl olcak
Ahhannelik elif2424 Benim doktorum ciddi adet düzensizliği yaptığı için önermedigini söyledi. Ya aylarca adet olmazsın ya da sürekli ara lekelenmeler kanamalar yaşarsın tavsiye etmem demişti yaptırmadım burada da yaptırıp aylarca adet görmeyenleri okudum çevremde de duydum. Yaptirirsanda adetliyken aile sağlığına gidip yaptırabilirsin demişti doktorum
balgokcem elif2424 bende bununla ilgili bir post açmıştım ama kimse cevap yazmadı Doğum yapali 20 gün oldu bendede 2 ay olduktan sonra bende düşünüyorum bu iğneyi ama bana sağlık ocağındaki hemşire emzirirken vurulmaz demişti. Nasıl oluyor anlamadım
Sinemmm elif2424 iğneyle ilgili bilgim yok ama korunma yöntemlerinin, adeti dönemlerinde yapılmasının nedenini hamile olunmadığına emin olmak için olduğunu okumuştum. Sebebi bu ise en kötü gebelik testi yaparlar 😊
benimoglumukurtarinesraa Ben 4 Ekim’de vuruldum. Normalde tam o sıralar adet olmam gerekiyordu yani adetliyken vurulmadim. Ve sonra adet de olmadim Ekim ayında. Yan etki olarak adeti kesmesi var . Ama vücut alışıyor ona da. Ben 3 gündür adetliyim mesela