znmte1 Yenidoğan bebeklerinize mama veriyor musunuz ? Veriyorsanız sütünüz yetmediği için mi yoksa sütü olup mama veren var mı ?
269522 znmte1 ben sarılık olduğu için vermiştim sütüm gelmemişti ama biberonla verdim çok pişmanım biberon meme reddine sebep oldu çok zor emzirdim sonra mamayı kestim sarılığı geçince