AgentMom Başakşehirde bir numara
Ahmet kabaklıdır, hele yeni müdür gerçekten takdire şayan.
İki, akşemsettindir ki buradan mezun olan arkadaşlarımın çoğu - en hoppala olanlar dahi- Anadolu lisesine gitmişlerdir.
Üç, oyakkent
Dört, fatih sultan mehmet
Sonradan İmam hatip ortaokullar falan açıldı ama hiçbirinden memnuniyet duymadım.
Ben Ahmet Kabaklı’ya göndermeyi çok istiyorum, kendim de oradan mezunum. Buradaki özelleri çoğu fos. Bir sizin de gönderdiğiniz gibi doğa koleji gibi kurumlar var. Harikalar diyarı da gerçekten muazzamdı, malesef bu sene el değiştirdi arablara gitti. Böyle böyle eğitimci kimliğinden şaşmış çoğu özel kurum. Umarım çocuklarımız hakkında en hayırlısı olur.
Ee Başakşehirli hanımlardan bir sular vadisi çıkarması yapmamız yok mu??