fatmaclk629_ bende böyle bir post açmıştım nerdeyse çoğu mama ismi yazılmıştı çocuktan çocuğa değiştiğini söylemişlerdi ama özellikle sma ve evolvia demişlerdi ama sma gaz veya kabızlık artı kusma yaptırıyormuş ben bebelac kullandım Aptamil ar kullandım çok kusma oluyordu 1 haftadır evolvia kullanıyorum çok çok memnunum çocuğum kusmuyor artık gaz yapmadı kabızlık yapmadı mükemmel