Meehabalar, bebeğim 7 günlük, ilk başlarda çok güzel tuttu memeyi sonra birkaç kez biberonla mama verdim sütüm henüz tam gelmemişti sonra meme almayı bıraktı, mamayı şırınga ile vermeye başladım şimdi de asla memeyi tutup emmiyor önerilerinize ihtiyacım var :(( çok üzülüyorum