isimsiz111 Doğum yapalı iki ay oldu, tuvaletimi yaparken çok kasılıyor ve ağrıyor çok zor oluyor neden böyle geçer mi
269522 isimsiz111 doktorunuza söylediniz mi kontrole gittiniz mi normal değil benim de iki ay oldu öyle bi ağrı falan yok
balkizannesii isimsiz111 bende de aynı ağrı var 50 gün oldu doğum yapalı hala tuvalete çıkarken zorlanıyorum hala ağrım var doktora da 40 kontrolüne gitmedim 🤷🏻♀️
269522 isimsiz111 bende normal doğum yaptım 2 ay oldu yapalı ama bir ağrı olmuyor nasıl bir ağrı merak ettim rahim ağrısı mı karın ağrısı gibi benim hafif adet ağrısı gibi karnımda ağrım oluyor sadece rahim toparlanıyor heralde
Sevval1507 isimsiz111 bende de oluyor doktorum 6 ayı bulur bazı hastalarda iyileşme süreci dedi tabi idrar yolu enfeksiyonu felan da tetikliyor dikkat etmemiz lazım kadın olmak zor :)