Merhaba kızlar,oğlum 43 günlük silikon yucu ile emiyor.Ama son zamanlarda emerken aşırı sinirli kavga ederek emiyor resmen. Süt mü yok diye düşündüm ilk başta ama sütüm gayet yeterli geliyor.Neden ne olabilir sizce kullananların fikirlerini bekliyorum.Bir de bu göğüs uçlarının boyutları aynı olmuyor değil mi kendimize göre olanı nasıl anlayabiliriz.Bende biraz büyük ondan sütü tam cekemiyor olabilir mi