Yeniyim Annis-ogul baska post acıp ısteyebılırsın ben kod ıstıyorum sen kendıne ıstıyosun ne kadar ayıp
Annis-ogul Yeniyim sen iyi misin daha nazik olabilirsin herkes bir post altına yazıyor. Sana gönderdikten sonra sırada ki ne de gonderebilirler görüp de ? Kalkıp da ilk bana gönderin mi dedim. Polemik yaratmayin 2 gün geçmiş ustunden😅