Bebeğim 13 aylık akşam 7 gibi yemek yiyoruz en geç 9 buçukta uyumuş oluyor. Diş vs sıkıntısı yoksa 5e kadar uyuyor sonra emmek istiyor 2 saat ağlıyor. Gece beslenmesini kestim ama bu ara sürekli 5te kalkıyor Mme vermezsem asla uyumuyor. Acıkıyor diye düşünüyorum var mı fikriniz ne yapabilirim??