Madamehappyyyyy Selam kızlar,oğlum 6 ay 6 günlük,dönme sürünme yok oturur şekilde ilerliyor 5 dk sonra koyduğum yerde bulmuyorum bazen yüz üstü düşüyor ve ağlıyor.. Yüz üstü asla sevmedi hala da sevmiyor nasıl olacak böyle ? Daha önce karşılaşan var mı???
bmmomss Madamehappyyyyy oturarak emekleme tarzı yeğenimde öyle gidiyordu 😂😂😂 normal emekleme yapmıyordu bağdaş kurur tarzda oturup öyle gidiyordu
2cocukluanne222 Madamehappyyyyy oturarak emekliyodu benim oğlumda annem demistiki bı geç yürüyecek hakikatten öyle oldu 14 aylık tutunup geziyo kendi yürümüyor Dr 2 yaşa kadar normal dedi
beyzacmvrc Madamehappyyyyy 5 ay 4 günlük benimkide sadece sağa sola dönüyor ya yüz üstü durmayı hiç sevmiyor en fazla 5-10 dk durduruyorum. Yüz üstünden sırt üstüne veya tam tersi donemiyor 🥲 bende diyorum nasıl emekleyecek bu kız karın üstü durmaktan nefret ediyor. Oyuncak falan koyuyorum geçen kurmalı civciv falan aldım sırf karın üstü durmaya onunla alışır sever diye ama yok en fazla 5 10 dk durdurabiliyorum hemen ağlıyor
Madamehappyyyyy bmmomss aynen poposunu kaldırarak öne atıyor kendini öyle öyle ilerliyor.😐😐endişelenmelimiyim?
bmmomss Madamehappyyyyy yeğenimde hiç bir sorun olmadı emeklemeden yürüdü. Bu şekilde oturarak gidiyordu 10 aylıkken yürüdü
2cocukluanne222 Madamehappyyyyy yok sonradan döndü 11 aylıkken emekledi 12 aylikkem tutunup gezdi 2 aydır öyle bazen bı iki adım atiyo geri oturuyo
Madamehappyyyyy beyzacmvrc 10 dk bile durmuyor ya çığlık kıyamet 😐 yani renkli hayvan desenli halı da aldım çeşit çeşit ilgisini çeksin diye oyuncakta yok sevdiremiyoruz şuana kadar 3 kez ancak döndü..😬
beyzacmvrc Madamehappyyyyy oturarak emeklemesi de güzel ama çok komik olurlar 😅 bence emeklemeden de yürüyebilir ya Çevremde çok var öyle bebek
Madamehappyyyyy bmmomss Yaa masaAllah :) ailem de 9 çocuk var ilk defa popo üzerinde ilerleyen torun ünvanını kaptı.