İkiz bebeklerim var 3 aylıklar. Bir tanesi 1 aydır gülümsüyor çok güzel göz teması kuruyor aauu diye sesler çıkarıyor. Diğeri ise az göz teması kuruyor daha 2 haftadır falan aguluyor ben onunla konuştuğumda çok yüksek sesle olmasa da aguluyor cevap verir gibi beni görünce de ara sıra gülüyor ama ikizi gibi her seferinde gülmüyor. 35 haftalık doğum yaptım. Normal mi sizce? Nörolojik bir problem var mıdır?