Kızım aralıkta 2 yalına girecek memeden kesmeye çalışıyorum baya azalttım gündüzleri hiç vermiyorum artık ama öple uykusunda emmeden uyumuyo 1 hafta oldu en az çok zor uyuyo bi kaç kere dışarıda bebek arabasında uyuttum, 2 kere evde çalışma sandalyesinde salladım uyuttum ama beşiğine koyunca çıldırıyo önceden uyurdu beşiğinde ama şu an kabul etmiyor napıcam ben. Bugün hiç uyumadı normalde gümdüz 1 de uyurdu saat 4 buçuk hala ayakta. Acaba komple mi memeden kesmem gerek gündüz böyle gece napıcam ben😵💫