Anneler oğlum 6 ay 5 günlük. Alttan iki dişi çıkıyor ele değecek kadar gösterdi kendini. Bugün ilk defa emerken göğsümü ısırmaya başladı dişleri daha çok küçük ama bayağı bi ağrıtıyor. Zaten ilk 3 ay felaket göğüs yarasıyla dişimi sıka sıka emzirmiştim. Isırmaması için yapılabilecek bişey var mı acaba