tlnbebek Tavsiye ettiğiniz çekirdek kahve var mı arkadaşlar espresso makinemde kullanacağım en iyisi hangisi acaba
NmalkoC tlnbebek ben normalde tchibo kullanıyordum anişah marka aldım gerçekten aldığım gibi stokladım eve yaklaşık 4 aydır kullanıyorum güzel kavrulmuş lezzetli gerçekten birde fiyatıda diğer markalara göre uygun bence bir deneyin