tazeanne5 Merhaba, bebeğim tek memeyi reddettiği için sıktığımda vs süt gelmiyordu benim de. Ama bazen az da olsa emziğinde biraz geliyordu. O memeyi de sürekli emzirmeyi denerseniz tekrar gelebilir bence. Ben doğduğundan beri tek meme ile emzirdim, su an 16 aylık olmak üzere. Umarım sütünüz gelir tekrar ama tek meme ile de doyuyorlar yani çok endişe etmeyin. Sürekli aynı memeyi emdiği için süt üretimi de daha fazla oluyor