Bebeğim 17 aylık Rabbım bilir ama hiç istemiyoruz 2..çocuğu şimdilik. Dua edin inşallah stres yapıyorum mevsim geçişlerinden falandır. Test bile yapamıyorum korkudan geçen ay ayın 2 sinde olmuştum bugün 3. Gün karin ağrım çok fazla var inşallah regl olurum 😔😔😔