28 aylık kızım var hala emerek uyuyor gündüzleri de 2 saat falan uyuyor o iki saat boyunca ağzında uyuyor çektiğim an uyanıyor vermesem uyumaz mecbur iki saat yatakta o uyanana kadar bekliyorum o kadar sinir bozucu bir durum ki her anne gibi bende onun uyku saatini bekliyorum ki iş yemek bişeyler yapıyım hiçbir işim yoksa bi kahve bişey içiyim yada dinleneyim vs tek Altın saatlerim olan uyku saatleri de böylelikle mahvoluyoruz kriz geçiriyorum yapılacak bişey yok sadece dertlenmek istedim