Merhaba hanımlar 3 yaşında bir oğlum var ve hiçbir zaman yemek yemek istemeyen 1 yaşından beri böyle ve ben bu yüzden sinir hastası olmak üzereyim hiçbir şey yemediği için 2 yaşında bir bebek gibi boyu kilosu görğnümü kafayı yemek üzereyim çocuğunuza iştah açıcı verdiğiniz etkili olan bir şurup var mı bu arada doktorlara da götürdüm alt sınırda takip edilsin dendi ama bir değişme yok çünkü bak şu an saat 4 oldu 1 elma hariç hiçbir şey yemedi