Merhabalar Sevgili Anneler ,
Kızım 3 ay 4 günlük yarın rota ve menenjit aşılarını yaptıracağız. Ama bu 3 aşı aynı anda çok ağır olmaz mı ? Doktorumuz 3.-5.-15. Aylara yazmış doz olarak ama menenjiti istersen sonraki aylara da alabiliriz takvim o durumda degisir dedi ama devlet hastanesi de olunca uzun uzadıya sorma durumum olmadı. Rotayı kesin yaptıracağız o bir yanda dursun ; Sizler menenjiti 3. Ayda mı yaptırdınız? Diğer aylarda periyot nasıl oldu bilgilendirirseniz çok sevinirim🌸🤍