Merhabalar
Iki yaşında kızım var. Baba, dede, nene dışında kelimesi yok. Ekran vs. vermiyorum. Her seyi anlıyor, kendisinde çok güzel ifade ediyor ama cümle, konuşma yok maalesef. Büyük kizim 2 yasinda iki kelimelik cümleler konuşmaya başlamıştı. Biliyorum her çocuğun gelişimi farklı ama kafaya taktım bir kere 🤦♀️ Evde onunla konusuyorum her seyi tek tek soyluyorum agzima bakip konusma cabasida var biraz ama ilerleme hic yok
Pedagog’a gitmeden önce evde başka neler yapabilirim konuşmaya tesvik edebilmek için?