Ayferde Cnslrsln sizin adınıza çok sevindim darısı başıma bende bakıcak kimse yok üç beş aya ya bakıcıya vericem yada 1 sene bekleyip kreşe aynı çalışmak için can atıyorum bende özgürce paramı harcamaya alışmışım parasız duramıyorum
Mlk026 Cnslrsln yarın ben de başlıyorum ücretsiz izindeyim 14 aylık oldu babaanne bakacak bizimde çok zor ama herşey onların geleceği için