Merhaba bebişim 18 aylık oldu.doktor kontrolüne goturucem şimdi bir şeyler okudum (tabiiki de aynılarını soracak aynilari olacak değil✨) o yüzden sormak istedim 18 ay kontrolü önemli yazıyordu gelişim açısından. Sizin nasıl geçti doktorunuz nelere baktı siz neler sordunuz ? Mesela ben kızımın söylediği kelimeleri not ettim çünkü orda stres yaparım aklıma gelmez,aa annesi bilmiyomusun der bende ağlarım filan 🤪😅🙈 neyse 😅😅😅🙈 ama mesela kızım doktora girer girmez ağlıyor. Nasıl yaklaşırsa yaklaşın😅 şimdi doktor şunu yap bunu yap dese gelişimini görmek için basicak çığlığı 🫠