Zlyha_7758 Oğlum 5 buçuk aylık geniz akıntısı ve öksürüğü var bugün doktora götürdüm sadece serum fizyolojik kullan geçmezse gel dedi doğal yolla nasıl gecirebilirim yaşayan var mı
Woman35 Zlyha_7758 öyle şey mi olur ya öksürük için bişeyler verebilirdi ek gıdaya geçtiniz mi bilmiyorum ama öksürük üçin pek bişey yapamazsınız sanırım şunu bunu deneyin desem alerjisi var mı yok mu bilemeyiz ki
Woman35 Zlyha_7758 beyaz kalıp sabunu sıcak havluya sürün iyice bebeğin göğüsüne koyun havlu çok sıcak olmasın ama