Canım annler bir sorum olacaktı.
Bebeğim 10 aylık. Doğduğundan beri memede uyur. Bu her zaman benim çok hoşuma gitti hala da gider. Ancak bi yerde uyku-meme ilişkisini kesmem gerekiyor. Çünkü hem ek gıda sürecini bozuyor hem de farklı şekillerde uyuyamıyor ve gece uyandığında meme olmadan çoğu zaman dalamıyor ya da ayakta uyutmak zorunda kalıyorum.
Şimdi şöyle yapıyorum. Uyku eğitimi gibi değil de yumuşak bir biçimde bu ilişkiyi kırmaya çalışyorum. Kaç gündür hem gündüz hem gece emziriyorum ama tam dalacağı zaman memeyi ağızndan çekiyorum. 2 gündür biraz ağlayıp sonra kucağımda pış pışlayınca daldı (bu arada memeyi çekiyorum ama hala kucağımda, henüz yatakta kendi kendine uyutma kısmına geçmedim) Ama bugün çığlık kıyamet mümkünü yok memeyi çekince yatmıyor. Çok agresifleşti. Acaba yöntemim yanlış mı? Emerek uyutmaya devam etsem mi? ama nereye kadar? Bilmiyorum kafam çok karışık 🥴