Asilmom_ Kızlar 12 de bebeğim7 aylık yataktan düştü yüz üstü alnını vurdu ama ben koydeyim evde kimse yoktu ama bu saate kadar uyutmadım hiç normal hareketleri de kusması da yok napmam gerek ilk defa başıma geldi korkuyorum ve ağlıyorum hep
Birprensannesi______ Asilmom_ benim bebeğim 5 6 aylıkken bazadan 2 kere düştü çok şükür bir şey olmadı bence panik yapmayın ters bir şey olursa öyle gidersiniz
elisauckaya Asilmom_ benimde bebeğim bugün düştü yataktan 8 aylık sabah düşmüştü gözlemledim herhangi bir sıkıntı olursa götüreceğin doktora herhangi bir farklılık olursa gözlemleyin sizde kusma vs olur mu diye çok geçmiş olsun
canikoko Benim de düşmüştü. Yatak 70 cm falan yükseklikteydi. Doktor o kadar yükseklikten bir şey olmayacağını söylemişti