Prenseslinam Aöf okuyorum mezun olmak icin ikinci dönemden bir dersim kaldı iki yıllıktan lisans tamamladım fakat slimdi kafam karisik lisans başvurulari agustosta önlisans daha önce simdi ben hangisine basvuru yapacağım yardımcı olur musunuz
Emuleys Prenseslinam En son tamamladığınız lisans ise lisans başvurusu yapacaksiniz o puanla atama yapılıyor ben bunu arkadaşlarıma bir türlü anlatamadim , lisans mezunu olup önlisans kpss puaniyla atanabileceklerini düşünüyorlar 😂
GokSuM Prenseslinam lisansa başvurursunuz. Çünkü sonuçlar açıklandığında siz artık mezun olursunuz. Atama olacağı zaman lisans mezunu olacaksınız. Ama dersi geçme imkanınız yoksa önlisansa da girebilirsiniz. Sizin için hangi sınava girmek avantajlıysa ona girin. Nasıl derseniz misal önlisansa girmek avantajlı. O zaman okulu bir dönem daha uzatıverirsiniz. Ama lisans avantajlıysa ikinci dönem hemen dersinizi verirsiniz ve lisans kpss ataması İçin uğraşırsınız
kelebek_17 Prenseslinam sınava kadar mezun olacağınızı düşünüyorsanız lisanstan başvuru yapın, yok önlisanstan atanmak istiyorsanız o tek dersi vermeyin.
EndlessLove_ Civciv222 evet başladı sistemde dersler özetler sesli videolu anlatımlar var 9 Aralık vize sınavları başlıyor
Prenseslinam Emuleys kpss lisans basvurusu mayista yapilacak ozamanda mezun olmamis olacagim basvuru yapabilir miyim peki
Emuleys Prenseslinam Mezuniyete bir sene kala yapılıyor puanı kullanma şansınız olursa diye , tercih yapma durumuna göre yani
EndlessLove_ Emuleys ben ikinci üniversiteden kayıt yaptırdığım için ilk kayıt ve harç ödeme dışında hiçbişey yapmadım. Kayıtların günü geçti ama ders kaydı farklı bişeyde onu bilemiyorum maalesef ☺️
EndlessLove_ Emuleys ders seçimi ilk kayıt yaptıranlar için otomatik olarak oluyormuş bildiğim kadarıyla ama diğer dönemler veya üst sınıflar ders seçimi yapabiliyorlardı
fyz81 Emuleys 1. sınıf degılsenız sız yapıyorsunz (1. sınıfsanız ılk donem okul yapıyor 2 ve dıger donemler sız )
EndlessLove_ Civciv222 isterseniz satın alabilirsiniz isterseniz sistemden PDF indirip fotokopi çıkarabilirsiniz. Öyle de çok tutuyormuş sanırım öyle dediler ama ne kadar tutar bilgim yok.