Herkese merhaba; hamileliğimde 13 kg aldım ve 83 ile doğuma girdim.
Sezeryan doğum oldu kızım doğduktan sonra eve döndüğümde 74 kg idim
Şimdi 78 e cıktım ve çok dikkat ediyorum.
Her geçen gün ödemim artıyor gibi. Ayakkabılarım bile olmuyor 3 ay oldu bu mormal mi ?
Günde 3 lt su içmektwn baska bisi yapmıyorum
Tavsiyeniz var mı acaba hem sütüme zarar vermicek hem de ödem / kilo verdiricek :(