Sedas00 Arkadaşlar nasıl geçer 19 aylık bebeğim 3 gündür ishal pişik oldu yavrum çok üzülüyorum patates haşlama ve muz dışında önerileriniz varmı birde probiyotik aldım enterogermina kids etki etmedi sanki