Kızlar bebeğim 4 günlük oldu. Gündüzleri bi sorun yok geceleri ağlaması oluyor ama dun gece hiçuyumadı hep ağladı sürekli memede kalmak istiyordu biraz da yüzü sıcaktı üstünü inceltince sıcaklığı düştü. En son sabah 5.30 dan 7 ye kadar aralıksız emzirdim ve yarım saat sonra yine ağlama krizine girdi altın değiştireyim dedim bi baktım göbek bağı kanıyor hemen aldim acile götürdüm. K vitamini eksikliği denildi iğne yapıldı doğumda da yapılmıştı ama kanama durmazsa ysrın uzman hekime getirin dedi. Sizce sebep neydi acaba çok ağladığı için mi kanadı doktor pratisyen hekim di ilgilenmedi bilgisi yok gibiydi