Merhaba anne.Derr etme,benim bebegim 40 i cikmisti basini dik tutuyordu yuz ustu birakinca.Sonra 3 aya yaklastik basini tutmaz hale geldi yere bakiyordu herkes bu cocukda problem var dedi ,doktor bakdi problem yok olur boyle sheyler dedi,kizim 4 ay yeni girmisdi ki hale boynunu tutamiyordu anca yere bakiyordu inan birden bire shu ay 4 bucuk aylik,boynunu tutmaya basladi simdi normal shukurler olsun,ha bu arada ben tummy time artirdim ondan sonra duzeldi