S_x_w Annebebek7 hangi marka alacağınıza göre değişir..ben de Hm ve next var ve inanılmaz uzunlar deneyip alma şansınız varsa öyle alın
canparelerim Annebebek7 LCW dan 6-9almıştım 5.aydan 11.aya kadar giydirdim 11.ayda artık tam oluyordu 11buçuk aylıkken yürümeye başladı o zamana kadar rahat giydirdim yani.
Nacafa Annebebek7 ben kotondan bebeğim için bir şey almadım hiç kalıplarını bilmiyorum bence gidip mağazada deneyip alın. Ben H&M den aldım 7 aylık bebeğim için 4-6 ay almıştım çünkü kalıpları çok büyüktü
Lolik Annebebek7 bu kış için kotondan aldım bende oğluma kalıbı tam 6-9 alırsanız kışı kurtarır diğeri büyük olur bence