Rahimeselin Merhaba dondurucu da yaklaşık 3 aydır duran anne sütüm var-18 derece de dondurucum kullanabilir miyim sütü veya şöyle sorayım sorumu dondurucuda anne sütünüzü ne kadar süre saklıyorsunuz sevgili güzel anneler ☺️