Dfm_basr Kızlar herseyi alıyor atıyor fırlatıyor bunun yanı sıra çok inat her istediğim olsun kızdığımda gözüme bakarak atıyor şaşırdım varmı böyle durumla karşılaşan
Yavuz01_ Dfm_basr Benim oğlumda aynı malesef 😔 ne zaman hayırı anlar bilmiyorum bu arada 1 yaş 10 günlük
Minik5 Dfm_basr benim de öyle , sakince oyuncaklarının kurulacağını bir daha o oyuncakla oynayamayacağını anlatıyorum her seferinde biraz biraz işe yarıyor ama hala vazgeçmiş değil sadece oyuncakta değil ne bulsa atıyor bu arada
patronnbebek Dfm_basr 😂😂benimki 9 aylık olduğundan beri böyle desem. 10.5 da yürüdü dolapları gözümün içine baka baka boşaltıyor eğer ben orda değilsem bütün cekmeceyi dolabı boşaltıp sonra gülerek beni çağırıyor. İstediği olmasın kendini yerlere atıp ağliyor ve henüz bir yaşında 😂 hiç umursamıyorum daha çok ağla diyorum ya da ben kendimi yere atıyorum susuyor
Obiranne_38 20 aylık oğlum bizde öyleyiz inadına yapar gibi davranıyor bazen oyuncaklarida atıyor önce oynuyor 5 dk felan sonra atıyor ben yanına oturup oynatmaya çalışıncada elimden alıp atıyor sinirleniyor paylaşmakta istemiyor 🤷🏻♀️
Sakel28 Dfm_basr benim oğlumda 30 aylık aynı dediğiniz gibi her şeyi fırlatıyor ve yatakta koltukta hep zıplıyor anlatıyorum 5dk duruyor sonra tekrar başlıyor, bir de bu aralar yatağını, kendini ve duvarları yazmaya başladı her an tetikteyiz 😅
Dfm_basr Birbebetoannesi Kızlar birde şöyle başka bir eve gidelim değişik farklı ev görsün direk gideyim içeri oturayım yok odaları tek tek gezip duvarlarına kadar inceleyi dağ sola bakıyor ışıklarına kadar normal mi sizde nasıl
Dfm_basr Kızlar birde şöyle başka bir eve gidelim değişik farklı ev görsün direk gideyim içeri oturayım yok odaları tek tek gezip duvarlarına kadar inceleyi dağ sola bakıyor ışıklarına kadar normal mi sizde nasıl
Birbebetoannesi Dfm_basr farklı geldiği için bakıyordur ortam değişik geliyordur bence, oğlumda biraz pasif kalıyor dün gece yaşadık üzüldüm biraz açıkçası , evde atiktir normalde hee şeyi birlikte yaparız falan ama devamlı benimle olmasından kaynaklı sanırım :(