defneakkaya Normal doğumdan sonra anal fissür oluştu doktora gittim krem fitil verdi ve oturma banyosu önerdi yaptım geçti şimdi yine oluştu bu geçmiyor mu ? Ne yapacağımı bilmiyorum ameliyat çözüm mü? Yaşayan var mı ?