Atlasligunler Sirretnur çalışan anne iş dışında ev hanımı rolüne geçtiği için daha zor olduğunu düşünüyorum
Ballikizim99 Sirretnur yanlış anket bence çalışan anne işten gelince ev hanımı moduna girmek zorunda iki iş birden yani çok daha zor
Aslicamm Sirretnur anne her zaman anne rolüne devam edeceği için çalışan anne daha zor bence hem ev hanımı anne rolünde üstüne bi de çalışan rol üstleniyor
LinaTuba Sirretnur Ben ikisini de yaşadım kesinlikle tabi bana göre ev hanımı anne olmak en zoru hatta bence hayatta en zor iş ev hanımı olmak psikolojik olarak çok ağır sürekli evdesin sürekli çocukla ve ev işleriyle ilgileniyorsun sosyallikten uzaksın kafa hep aynı şeylere odaklı fakat çalışırken uzaklaşma şansın çay kahve molası verme şansın var kafa dağıtma ihtimalin var
aylin212_ Atlasligunler kedinlikle dışardaki işte ayrı evdeki işte ayrı yoruluyo bence bide bebeğini bırakması cabası ben ev hanımıyım çalışmakta isterdim ama bebeğim olduktan sonra onu 1 saatliğine nile bırakamıyırum aklım kalıyor o yüzden çalışan annelere saygım sonsuz
Tatlican Sirretnur Nasl herkes ev hanimi yazmiş anlam veremedim bende ev hanimiyim isim bitince dinleniyorum calisan kafasina göre dinlenebiliyormu
LinaTuba Tatlican daha önce iş hayatınız olmadıysa bu şekilde düşünüyor olabilirsiniz şahsen ben tekrar öğretmenliğe dönmek için can atıyorum
Ogulluana Sirretnur çalışmayan anne olarak ben bile ev işlerini yetiştiremiyorum çalışan anne ev işi de yapıyor daha zor onların işi
Sule_pyrz23 Sirretnur Tabii ki ikiside zor. Ama çalışan hem evine, bebeğine,eşine bakıyor ekstra olarak. Ama ev hanımı sadece ev çocuk yemek yani. Bende ev hanımıyım oğlum buyunce çalışmayı düşünüyorum. Bakalım hayırlısı olsun.
Tatlican LinaTuba Sizinkisi meslegi ozlemek para kazanmak istegi yoksa hem çalışıp hem ev isleri yapan herkes zor oldugu söylüyor ben bekarken calistim evde hazr yemege geldigim halde calismak zordu
LinaTuba Tatlican yorumlarıma bakarsanız iki durumuda yaşadığımı söyledim herkes demeniz çok absürt olmuş çünkü nedense benim çevremdekilerde tam tersi işe dönmek istiyor bir an önce
Tatlican LinaTuba Ayy tamm hanim efendi hem çalis hem yemek hem temizlik yap mübarek olsun niye aciklamaya ugrasiyorsam🙄🙄🙄