Northstar28 Odayı nemlendirmek için buhar makinası arıyorum kış geliyor fiyat performans ürünü var mı deneyip memnun kaldığınız marka model
mnkanne1 Northstar28 weewell almıştım fiyat olarak hatırlamıyorum 2 sene oluyor ben alalı ama gayet kullanışlı oluyor biz klima kullandığımız için yazın bile çoğu zaman açıyorum
sezeryanlaanneolunmazmis Tgkaneses nayirnolamaz06 Kızlar bende almak istiyorum ama mesela bütün ev için 1 tane yetiyormi yoksa her odaya ayrı mı almak lazım
kamyon_leo sezeryanlaanneolunmazmis bütün odaya koymaya gerek yok ki gün içinde oturma odasında kalıyorsanız oraya taşıyın uyuyacağınız zaman da yatak odasına koyarsınız
Tgkaneses sezeryanlaanneolunmazmis ıkı tane var bn de ama bir tane de yeter nereye istersenız takarsnz
nayirnolamaz06 sezeryanlaanneolunmazmis ben salona koydum çocukların odası için almadım gerek de görmüyorum canım genelde günümüz salonda geçiyor