Selam kizlar 9 ay aşısı için sizide sağlık ocağından aradılar mi ? Tereddutteyim yaptirsammi yaptirmasammi diye bu ay olunca 1 yaşında yine olucagini söyledi hemşire peki iki kez bir sakincaso yokmu bu ay ağır gelirim bebeğim çok hassas bir bebek siz ne düşünüyorsunuz?