Zlm Anladım, bizde çok konuşuyoruz aslında çocukların da algıları çok açık oluyor sanırım bu dönemlerde. Mesela dün gece babaannesi bak oğlum yağmur yağıyor diye cama çıkarmış, içeri geldi yağmur diyip camı gösteriyordu. Babası armut almış onu söyledik eline armutu alıp armut diyerek falan geziyor. Birde şimdi bananesi no demeyi öğretmiş, istemediği birşey olunca parmak sallayıp no no diyip geziyor 😂😂 özellikle tam 18.ayından sonra birden açıldı. Mesela babası dedesi mutfakta biz içerideyiz, baba dede gel diye sesleniyor. Bu arada açıklamanız için teşekkür ederim 🌸