Kızlar kızım 10ay 16 günlük 2 3 gündür meme reddi yaşıyoruz ağzına almıyor geceleri falan hiç emmiyor memeyi teklif ediyorum uykuda olsa bile ıstıriyor eliyle itiyor neden böyle yapıyor anlamıyorum galiba artık memeyi bıraktı geceleri uyumadan önce pirinç unu bebe biskuvili mama yapıp veriyordum ama yinede emiyordu uyandığı zaman şimdi emmedigi için 2 kere veriyim dedim oda kabız yaptı sizce normal mama mi versem yoksa hiç mamaya baslamasam mi uyumadan önce çorba falan içirip mi yatirsam hala ihtiyacı var mıdır mamaya falan