Selam kızlar bebeğim 4 aylık olucak 10 gün sonra ve babası sayesinde bize grip bulaştı.Ben iki gün yoğun burun akıntısıyla ağır kısmı atlattım ama bebeğimde aynı şekilde ondada sadce burun tıkanıklığı var ve burnundan dolayı sesi değişti ( kısık gibi) harici hiçbir sıkıntısı yok emmesi gayet iyi,hırıltı,ateş,huysuzluk yok. Serumla temizliyoruz ama çok zor ağlıyo ortalığı yıkıyo başka yöntem bilen var mı 1 haftaoldu