06elfber06 Kızlar ürünler bir hevesle alınıp bir iki defa kullanılmıştır yeni sezon değildir eski sezondur.
06elfber06 Ben eşarp kullansmdığım için satmak istiyorum daha önceden slmıştım belki kullanabilirim diye beklettim ama şal haricinde hiçbirşey kullanamadığım için satıyorum
06elfber06 Resimlerde göründüğü gibi hepside temiz ve yeni aldığım gün gibi yeniler kullanılmadı çünkü
alonee 06elfber06 350 çok değil mi aşırı eski modelleri yeni olabilir ama 2. El sonuçta siz bilirsiniz tabi inşallah satılır. Ben 55 den koydum mesela çoğu eşarbımı ve bu kadar eski değiller ithal çoğu 5-6 sene öncesine ait.
Hayalperest_07 Baya eski moda bunlar 100 de fazla olur bence ben kullanıyorum takip ediyorum model bunlar çok eski model
06elfber06 Hayalperest_07 ben yeni sezon demedim önemli olan modeli değil sıfır ürün olması bunu belirttim zaten siz kendinizinkini satarken 100 tl den aşağı satarsınız ben hiç kullanmadığım için bu fiyatı uygun gördüm
Hayalperest_07 06elfber06 modelde önemli almışsınız Bi kaç kez takmışsınız sıfır diye belirtiyorsınuz ama ikinci el