sedaka ilk zamanlar benimde çoktu yaklaşık 1.5 ay kadar, hatta süt sagma pompası aldım mastit olmayayım fazla sütü boşaltayim diyerek, sonra düzene bindi. Göğüsler terbiye olurmuş bi süre sonra, o süreçte sütüm çekiliyor saniyordum sonra azaldı bebeğimin ihtiyacı kadar üretim yapmaya başladı ve halen de öyle devam ediyor kızım 8.5 aylık. Acele etmeyin muhtemelen sizinde kısa bi zaman sonra bu sorununuz kalmaz.