KayraVeAnnesi_06 Kızlar gece beslenmesini ne zaman kesmek gerekiyor , bebeğim 11 aylık 2-3 kere uyanıyor . Sizler ne zaman gece beslenmesini bıraktınız , nasıl bir yol izlediniz ?
KayraVeAnnesi_06 Diverso Evet sizin daha var , benimle birlikte bekleyin . Bebeğim devam sütünü bıraktı gece sadece emip uyuyor ama 2-3 kere kalkıyor . Bakalım anneler nasıl yardımcı olacak , ne zaman doğru zaman bıraktırmak için 🫶🏻
KayraVeAnnesi_06 kumsal02 Ne güzel 🫶🏻 benim bebeğim kendiliğinden devam sütünü bıraktı içmedi ama beni emiyor Bu yüzden de uyanıyor , emerek uyutuyorum çoğu zaman ama dalamadığı zaman ayakta sallamak zorunda kalıyorum oda yoruyor