Nehir-Poyraz Iremylcnkya07 işte her bez her bebeğe iyi gelmiyor deprem zamanıydı ben direk oraya yollamıştım iki tane anca kullanmıştım hiç memnun kalmamıştım ama çok memnun olanda var
Nehir-Poyraz Burcuskovski ekran açmayanın alnında öperim saygıyla önümü iliklerim. Tek başıma çok zor mecbur kalıyorum
sibbelletttoooo Burcuskovski benim kızımın altını değiştirmem en fazla 3 dk. Pamuğu ıslıyorum hemen silip kurulayıp giydiriyorum.🥰 O yüzden sordum zaten. Ayrıca elbette bir zamanı yoktur bu durumun ama bana göre fazla geldi. 🤭
Burcuskovski Çok hareketli bir bebiş sağa sola döneyim derken biraz zaman kaybediyoruz,bir de ben de detaycıyım galiba 😅sibbelletttoooo
Aslicamm Burcuskovski ben 8 aylıktan beri külot bez kullaniyorum bi de ayna karsisinda ayakta giydiriyorum ve temizliğini yapıyorum yüz hareketleri filan yapıyoruz. Eline bi şeyler verip sohbet ediyoruz bazen de
Bibebek_ Burcuskovski külot bezle hiç zor değil yırt kenardan temizle kaldır ayağa giydir tertemiz ya 😂😂
Bibebek_ Burcuskovski al al ben de sen gibi çişini almam 3 dakikadan fazla sürüyor ama ben inceliyorum ya poposunda sivilce pişik var mı diye bide maksat havalansın ondan ağırdan alıyorum 😂😂😂