kbra-10 9 ay18 günlük daha disimiz yok ben de anlayamadım buraya atayım dedim tecrübeli annelerim bı bakar mısınız teşekkür ederim şimdiden🌸❤️
kbra-10 hunilimomy ayyyy bir haftadır huysuzlugu bundan demek ki sağlıcakla çıkartsin kuzucuklarimiz inşallah 🙈🙈🙈 teşekkür ederim
kbra-10 Minigim38 teşekkür ederim emin olamadim ben de işte burdan belki yazan olur dedim inci gibi dişleri olsun inşallah sağlıcakla çıkartsin kuzucuklarimiz 🌸❤️
Minigim38 kbra-10 amin amin inşallah 🤲🤲çok zor geçiyor ama sağlıklı olsunlar yeter ki bizimde azılar kabarık ama henüz çıkmıyor çok huysuz inşallah patır patır hepsini paylatırlar da kurtuluruz