Almilayy 16 gun once dogum yaptim hanimlar dikislerim kurudu daha dusmedi zaten pek bakamiyirum oraya . Vajinanin kanarinda hafif kabarcik seklinde sislikler var aceba nedendir basina gelen varmi
Mucizemveben Almilayy üşütürseniz oluyor öyle kendinize dikkat edin. Ben 28 gün önce Doğum yaptım hala oluyor
Kaganpasa20 Kızlar adet seklinde agrilariniz oluyor mu ? Ben 5 gun once dogum yaptim Nasil ilerliyor bu surec acaba
Almilayy Kaganpasa20 ilk 3. Gun hadta bezi kullanmaj zorunda kaldim simdi ped kullaniyorum onunda iyisini kullanin ve sık sık degistr canim 16 gun oldu iste hala da devam ediyoo
Ninattanuvanza 10 gün evvel doğum yaptım dikişlerimden iki tanrsi patladı tekrar dikiş atıldı. Halen ağrım ve idrarımı çıkarken ağrı oluyor